God kväll mina kära läsare!

Hoppas alla har haft en fin dag? Fick en kommentar av Celina där det stod att min lunch inte såg så god ut och att det va tur att jag överlevde och jag kan inte mer än hålla med, den va inte speciellt god och även jag är glad att jag överlevde. Tack för den fina omtanken Celina. <3 sitter brevid hjärtat och tittar på tv, eller ja tv:n är på iaf, han sitter och spelar på mobilen och jag gjorde likaså innan jag började skriva. Visst låter det som att vi inte har något liv utanför mobilerna? Men det har ju faktiskt. :) ikväll nattade jag Linnea och vi läste Alfons, älskar dem böckerna och efter att jag hade läst fick jag höra Linnea läsa boken för mig. Så söt min lilla skrutt. Här kommer några bilder på mig och nea från imorse när vi skulle till förskolan. Hörs imorgon. Puss och kram och nyp i stjärten (pokonis) som vi säger i våran släkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0