Dag 19!


Dag 19 - Detta ångrar jag.

Vet att jag varit dålig på att blogga, men har varit rätt mycket nu, i helgen va det landet med Nea, Kim, Hampus, Mamma, Pappa & Mark. Super härlig helg, får berätta om den någon annan gång.

Något jag ångrar? Finns massa små saker som sårat människor, mina vänner, min mamma, min släkt.
Men då jag gjorde mest dumma saker va när jag hade mitt alkoholproblem 2007, det året va ett tufft år, dock hade jag väldigt kul det kan jag inte ljuga om, men en hel del dumma saker blev gjorda också som jag nu ångrar.

Men det året hände även det bästa, jag blev gravid med lilla Nea. :) Och när jag fick reda på det så var det som att vända på en pannkaka, Jag skötte mig och ordnade upp mitt liv.
Att jag fick henne har förändrat mitt liv till så mycket bättre, vet att jag skrivit det många gånger förut, men jag vet helt ärligt inte vart jag hade varit idag om jag inte hade fått barn.

Hörs kanske senare ikväll, även fast jag inte tror de. :P
Måste bli bättre på att blogga igen.

P&K


Kommentarer
Postat av: Rebecka

Det förändrade dig verkligen och bara till det positiva. Älskar dig kusin, pussa nea från mig :)

2011-09-27 @ 09:09:38
URL: http://rebeckash.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0