Dag 17!


Dag 17 - Mitt Favoritminne!


Mitt favoritminne kommer alltid att vara när jag fick min dotter, finns ingenting som är bättre än den dagen.
Det minnet om när jag fick hålla henne för första gången kommer sitta kvar för livet.
Alla som har fött barn vet precis vad jag menar. Man har gått och väntat i nio månader på att få träffa det lilla undret som växer inne i en. Jag har aldrig känt en sådan stark känsla som jag gjorde då.
Att älska någon villkorslöst är inte lätt, men direkt när jag såg Linnea så visst jag att det är henne jag nu lever för, det är henne jag alltid kommer att tänka på, det är henne jag kommer göra ALLT för.
Med ett barn kommer mycket ansvar, mycket glädje och många minnen.
Det bästa med det minnet är att den dagen blev jag starkare en jag någonsin varit!
Linnea har gjort mig stark och lycklig och det kommer ingen någonsin kunna ta ifrån mig!

<3


Kommentarer
Postat av: Celina

Jag vill kunna skriva om du vet vad men jag vill inte att alla som har lösen nu ska få vet allt.. Puss

2011-09-20 @ 09:40:31
Postat av: Sophia

Det förstår jag min kära. <3

2011-09-20 @ 11:24:39
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0