Dag 16!


Dag 16 - Min första kyss.

Killen som gav mig min första riktiga kyss, inga pussar eller något sådant, utan en RIKTIG heter John.
Han va min pojkvän när jag gick i sexan tror jag att det va.
Jätte go kille, träffar honom fortfarande ibland vid utgångar då han är ute med en av mina vänner Emilie.
Kommer inte ihåg hur eller var den första kyssen blev av men tror att det va i hans källare. :P

Vi va ett gäng som va där nere och lekte sanning eller konsekvens och alla fick ligga i någon stor sopsäck när man skulle göra de, den va dock genomskinlig så alla såg ju ändå vad man gjorde.
Sjuka minnen man har. haha.

Sorry att jag inte har uppdaterat något på ett tag, lillfisan har varit sjuk och jag har haft en till ångestattack iförrgår natt, skit läskigt, har haft de två ggr nu.
Blir så rädd att allt ska ta slut just då, hemsk känsla och tanke.

Så igår va jag helt slut när jag gick hemifrån jobbet, hade varit vaken sen halv två på natten och gick till jobbet vid halv åtta. Men somnade ändå inte förens vid tio på kvällen, de va full fart igår på lilla skruttan, första dagen på dagis efter att ha varit sjuk, så det blev utelek och gungning först och sedan hem och busa och leka kull.

Tacka gudarna för att jag har min bror hemma som kunde ge mig lite avlastning igår också.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0