Dag 14!


Dag 14 - Vad hade jag på mig idag?

Idag har jag på mig ett par enkla Jeans, ett ljusrosa linne och sedan ett svart spetslinne över de.
Har även gummistövlar på mig idag då det regnar här i Stockholm. :(
Jätte fina, rosa med blommor på, love them.


Idag är det dags för fakturering igen, jippi! Not.
Fast jag tycker att de är ganska kul, har lärt mig så otroligt mycket sedan jag började här.
Är väldigt tacksam gentemot min far och Kjell för att dem erbjöd mig ett jobb och har lärt mig allt jag idag kan och fakturering, order, m.m

Morgonen med Linnea va till en början inte den lättaste, mycket gnäll och "jag vill inte"
Jag sa att hon skulle ha jeans på sig idag, hon kontrade med att NEJ, Linnea ska ha klänning.
Men det blev som mamma ville till slut iaf. :)

DAGS ATT BÖRJA FAKTURERA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0