Dag 12!

Dag 12 - I min handväska.

I min handväska har jag, Plånbok med diverse saker i, läppglans, nycklar, mobiltelefonen, tamponger även fast jag inte har lingonveckan alls tack vare mini-piller så har jag de för säkerhets skull, (bara så att ni vet) :)
Boken "Förgörelsen", bästa boken!
Sen va det inte så mycket mer som ligger där i för tillfället. :)

Dålig bloggning igår, pga att jag fick en ångestattack igår natt och va helt slut under hela dagen, fick den omkring tolv på natten och kunde inte somna om, åkte till jobbet och stannade kvar där till elva, men va sedan tvungen att åka hem då min kropp va helt förstörd och trött. Sov tre timmar under dagen sedan fullrulle med lilla skrutt hemma för att sen somna vid tio och sovit som en bebis!

Läskigaste jag har varit med om och hoppas aldrig att jag behöver uppleva det igen.
Va tvungen att skriva av mig lite.

Dags för fakturering.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0