Välkommen Tisdag.


Hej på er alla pigga och glada!

Alla som läser kanske inte är pigga och glada men iaf.
Även idag är jag pigg, dock drömde jag mardrömmar inatt, mindre kul.
Drömde att jag blev jagad av massa konstiga människor och varelser.
Sprang omkring i en pyramid typ, och runt varje hörn väntade något på mig.
USH! Så jag har vaknat till flera ggr inatt och ville inte kliva upp imorse.
Men när jag väl va uppe så kände jag mig pigg och glad.

Ber om ursäkt för dålig uppdatering men jag blir galen på den där J*VLA blogg appen.
Har skrivit till Blogg.se två ggr men inte fått ett svar.
Tycker att dem kanske borde ge oss som bloggar här lite feedback, men icke.
Jag använder ju appen mer än vad jag skriver via datorn nu för tiden, det underlättar så otroligt mycket.

Jag och min tjejkompis som även hon bloggar här www.Alexsandralotman.blogg.se pratade om det igår eftersom även hon använder appen flitigt, att det är otroligt dåligt av dem att inte svara när någon har skrivit ett meddelande till dem och frågar vad det är som händer? Man får ju nästan lust att byta till en annan bloggportal som kanske bryr sig lite mer om oss som skriver här för att få skriva av oss och dela med oss av våran vardag med andra.

Skrev ju även igår att jag skulle ladda upp bilder via datorn, men som ni ser så har jag ju inte gjort det. Hade massa annat att ordna hemma, men idag ska jag banne mig fixa det.

Hoppas ni får en fortsatt härlig morgon så hör jag av mig snart igen med ett inlägg från listan som jag snart är klar med.

PUSS


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Håller med, blir ju tokig.Bara att dem skriver att dem jobbar med problemet så vet man iallafall att dem försöker lösa de, men självklart fattar man väll att dem försöker fixa de men ändå någon feedback vill man ha. Så idag får jag också lägga in bilderna på datorn och lägga upp lite bilder, mar massa bilder att visa nu :) tihi.

2011-10-11 @ 10:04:41
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0