Ännu en lista. ;)

SENASTE:
Dryck: Redbull
Telefonsamtalet: Ramona (www.ramooona.blogspot.com)
Sms: Otto
Sång du lyssnade på: Vart jag mig i världen vänder - Den svenska Björnstammen
Gången du grät: Igår till filmen 2012, vet ej varför, men som sagt jag gråter till allt.
HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Va? Jag har väl dejtat en kille, sedan har vi gjort slut för att sen bli tillsammans igen.
Har någon varit otrogen mot dig: Ja, Idiot.
Varit kär: Ja, är det nu.
Förlorat någon speciell person: ja.
Varit deprimerad: Ja, har haft dem stunderna jag också.
Varit så trött att du somnat sittandes: Jadå, händer väl i bilar var & varannan gång. ;)
DINA TRE FAVORITFÄRGER:
färg 1: Svart 2: Blå 3: Pastellrosa
I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: Ja det har jag väl.
Fått ditt hjärta krossat: Nej.
Skrattat så att du har börjat gråta: Ja det har jag, får mina skrattattacker
Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej det har jag inte.
Insett vilka som är dina äkta vänner: De vet jag sedan en tid tillbaka.
Fått reda på att någon har pratat om dig: Finns väl alltid någon som gör de.
Kysst en kompis av samma kön: Nej inte i år.
BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Använder inte MSN.
Hur många barn vill du ha: Har ett nu men skulle vilja ha minst ett till.
Har du några husdjur: Nej och vi klarar oss utan de också ett tag till. :)
Vill du ändra ditt namn: Nej, jag är nöjd med mitt namn.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: Min födelsedag 2010 var jag på kryssning med mitt dåvarande tjejgäng. :)
Vilken tid vaknade du idag: Halv sju.
Vad gjorde du igår runt midnatt: Sov.
Någonting som du längtar till: Landet.
Senaste gången du träffade din pappa: Idag på jobbet.
En sak du skulle vilja ändra om i ditt liv: Skulle vilja ha en större lägenhet.
Vad lyssnar du på just nu: Ingenting.
Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Ja.
Vad gör dig irriterad just nu: Är förkyld, hostar & har ont i halsen, så de irriterar mig.
Vad är ditt namn: Sophia Linnea Sundgren
Singel/upptagen: Upptagen.
Stjärntecken: Vattuman
Kille eller tjej: Tjej.
Grundskola: Magelungsskolan
Högstadiet: Hökarängsskolan
Gymnasie: Farsta Gymnasium
Hårfärg: Brunett
Ögonfärg: Isblå.
Längd: 1.62
Vad gillar du gällande dig själv?: Gillar min ögon och att jag är en känslomänniska, även fast det kan bli lite för mycket ibland, men jag jobbar på de.
Piercings: Öronen, hade tidigare i naveln också men tog bort den när jag blev gravid.
Tatueringar: Mitt namn i svanken, orginellt eller hur?
Höger eller vänster: Vänsterhänt.
DIN FÖRSTA:
Operation: Plastikoperation.
Bästa vän: Har fler än en, dem vet vilka dem är. 
Sporten du spelade: Fotboll i en vecka ungefär när jag va liten.
Vaccination du minns: TBE sprutan i somras, AJ!
Alkohol du drack: Redbull/Vodka i helgen.
JUST NU:
Äter du: Ingenting, snart lunch och då blir det Lasange
Dricker du: Ingeting, men snart vatten.
Väntar du på: Lunchen. :)
VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: Läppar
Kramar eller pussar: Pussar
Kortare eller längre: Han ska vara längre än mig, annars får jag väl blir tillsammans med en dvärg eftersom jag är ganska kort.
Romantisk eller spontan: Både och.
Snygg mage eller snygga armar: Både och, fast jag är en bröstmänniska. :)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar.
Känslig eller inte: Känslig, fast inte för känslig heller.
Ragg eller förhållande: Förhållande.
HAR DU NÅGONSIN:
Kysst en främling: Ja.
Tappat glasögon eller linser: Ja, tappade bort mina Dolce & Gabbana glasögon på midsommar för fyra år sedan.
Krossat någons hjärta: Ja, tyvärr.
Har du blivit arresterad: Nästan. :(
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja i Gymnasiet.
TROR DU PÅ:
Kärlek vid första ögonkastet: Ja.
Himlen: Ja.
Tomten: Nej, fast jag önskar att jag gjorde de.
Att kyssas på första dejten: om det känns rätt.
SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en flickvän/pojkvän: Ja.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja, är man kär så borde inte de vara några problem.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Familjen, Vännerna, God mat & Musik.

Tänkte att det kunde vara lite kul för mig att skriva ut det här så att jag kan kolla tillbaka på det här om några år och se hur jag tyckte & tänkte då. :)

Hoppas det va kul för er att läsa också. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0