Tack för idag hjärtat mitt!

Jätte mysigt att vara hemma hos min halva och bara vara hon och jag. Dricka varm choklad med grädde som jag btw fyllde på med mer så fort de va slut i min kopp. ;) varför inte liksom? Det är ju inte som att jag kommer bli fet. :p massa bullar, munkar och chokladbollar. Namnam för magen. Suttit och pratat minnen, nutid och framtid. Jag älskar denna tjej så otroligt mycket. Är nu vid tunnelbanan och ska åka till föräldramötet. :) ser väl inte så jätte mycket fram imot de men det blir nog intressant. Vi hörs efter.


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

2011-10-25 @ 19:15:58
Postat av: Alexsandra

tack själv hjärtat. supermysigt. får vi snart göra om igen, och då ska du ej ha en tid att passa! <3

2011-10-25 @ 19:17:46
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0