Sova, vad är det?

Har en ung liten dam som fortfarande inte har somnat. :p hon ligger bredvid mig och snörvlar och hostar. :( hon somnar nog snart, ser ut så på ögonen iaf. Va kallt det är ute idag förresten, när jag va ute och tog morgonciggen höll jag på att frysa ihjäl, och då hade jag ändå min gamla fjällräven jacka på mig när jag stod på balkongen. Brrrr! Hösten är hör och snart kommer den äckliga vintern, visst den är jätte mysig ibland men jag är verkligen en sommar människa. Det blir en vecka uppe i Vemdalen för skidåkning i Februari iaf. Hela familjen åker upp, ska bli jätte mysigt. Nu ska jag också vila. :)


Kommentarer
Postat av: FOTO

härlig bild =)

2011-10-17 @ 23:42:49
URL: http://ninnzanlee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0