Slänger in lite bilder från dagen eftersom det inte funkade förut. Och med det säger jag god natt till er alla.

Hello, vet inte vad det är för fel på min lur eller om det är blogg.se via mobilen det är fel på, men jag kan inte ladda upp bilder, får se om det går senare. Irriterande Kim är och lämnar Hampus och jag och Linnea valde att stanna hemma istället och baka ännu mer, så nu väntar vi på sockerkakan. Namnam. Men innan vi äter den ska Linnea lägga sig och sova middag. :) de lär ju bli en kamp mellan oss, har redan sagt till henne att det snart är dax att vila och till svars fick jag, "nej mamma, jag vill faktiskt inte vila idag" men jodå mamma ska vinna, det blir vila idag också. :) vi hörs senare, ska försöka få upp lite bilder också. Tjoho.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0