Skit App!


Godmorgon på er läsare!

Har fortfarande inte hittat appen i telefon därav dålig uppdatering.
Skit irriterande, funderar på om jag ska åka till tele2 butiken i Farsta Centrum där jag köpte telefonen och fråga om dem har någon aning om vart den har tagit vägen.

Igår va vi och storhandlade vilket Linnea älskar.
Hon får gå själv, fast jag helst ser att hon sitter i vagnen som har en bil ifram.
Hon väljer alltid den vagnen, sitter still i fem minuter och sedan är det full fart.
Oftast har åker vi med min mamma och pappa så då brukar dem ha koll på henne medans jag går och handlar.
Efter det åkte vi hem och packade upp och sedan gick jag och Linnea och sov.
Jag somande med Linnea vid åtta, vaknade upp vid kvart i tio och frågade mig själv om jag skulle gå upp och titta på tv eller något?
Men jag insåg snabbt att de va ingen idé bättre att fortsätta sova så att jag är pigg idag, lika trött för det är jag.

Dags att fakturera så vi hörs senare, om jag inte uppdaterar ifrån jobbet så gör jag det hemma ikväll.

Puss


Kommentarer
Postat av: Cecilia Uhr

Hej Fia och Nea,



Tråkigt att se att du har problem med apparna i din iPhone. Tele2 har en egen iPhone-support, så om du skulle ha några funderingar kring till exempel appar, inställningar eller iTunes så kan du lätt nå oss på 0772-25 25 25 så hjälper vi dig. Om du har några andra frågor går det även bra att mejla mig.



Med vänliga hälsningar



Cecilia Uhr, Tele2



[email protected]

2011-10-28 @ 11:49:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0