Ny vecka, nya tag.


Godmorgon folket!
Hoppas allt är bra med er?
Själv mår jag väldigt bra, känner mig pigg och glad-
Försökt att uppdatera på bloggappen, men verkar som att det är någon bugg eller något sådant.
Jag får nämligen upp massa internetsidor när jag försöker att skriva ett inlägg, någon som har samma problem?

Helgen har varit lugn & skön, har bara varit med familj och vänner och tagit de lugnt.
Blev ju en tripp till Andy´s lekland i lördags och de uppskattades verkligen av Linnea. :)

Nu ska jag ringa lite kunder och göra iordning lite ordrar så vi hörs senare.

POKONIS!


Kommentarer
Postat av: rebecka

det gick inte att gå in på datorn heller förut och skriva, blev fixat för en stund sen verkar det som :)

Pusselipuss :)

2011-10-24 @ 08:40:53
URL: http://rebeckash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0