Ny lista.

Lista 2!

Dag 1: Beskriv dig själv
Dag 2: Beskriv dina vänner
Dag 3: Gör 5 sannings punkter om dig
Dag 4: Dagens outfit
Dag 5: Ett roligt minne
Dag 6: Ditt drömjobb
Dag 7: Gör dig upprörd
Dag 8: Den senaste bilden i dina bilder
Dag 9: Beskriv bloggen med en mening
Dag 10: En person som inspierar dig
Dag 11: En låt jag kan lyssna på om och om igen
Dag 12: Ett drömland
Dag 13: De bloggar jag läser
Dag 14: 10 grejer som är typiskt mig
Dag 15: En dålig vana
Dag 16: Varför jag började blogga
Dag 17: Min favorit årstid och varför
Dag 18: Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon kronor
Dag 19: Min dag
Dag 20: Det här får mig att må bra
Dag 21: Det här saknar jag
Dag 22: En sak jag inte kan klara mig utan 
Dag 23: Vad jag skulle vilja göra just nu
Dag 24: Mina betyg
Dag 25: Ett minne från sommarn
Dag 26: Ett barndomsminne
Dag 27: En minnesvärd plats
Dag 28: Så som ni aldrig sett mig
Dag 29: En plats som jag mår bra på

Då kör vi på en till lista.

Skriver den första punkten i ett inlägg lite senare.

POKONIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0