Natti!

Greys är så jädra bra, grät gjorde jag även till detta avsnitt. Gör det till varje avsnitt känns det som. Någon annan som såg programmet? Nu är det dags för sängen. Skruttan ligger i min säng nu, även fast hon nattades i sin säng så vaknade hon av mardrömmar och ligger nu i min säng istället för hon sover bättre då. Hon har hållt på och drömt såhär i över en månad nu. :( det är få ggr den här månaden som hon faktiskt fått sova utan att drömma mardrömmar. Tycker så synd om henne och försöker lugna henne så gott jag kan under tiden som hon drömmer och det brukar funka ganska bra. Nu ska jag gå och lägga mig bredvid henne. Hörs imorgon. PUSS sleep tight!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0