Mat!

Nu har vi precis ätit jag och Linnea, blev tjejkväll idag. :) idag åt vi hemmalagade köttbullar, hemma gjord potatismos, ärtor & blomkål som jag kokade och sedan hade smör och salt på, en sallad med majs, gurka, rädisor, avokado och rödlök i och sedan gräddsås och mjölk till de såklart. Riktigt gott blev de, den godaste köttbullarna jag någonsin har gjort faktiskt. :) De va lite roligt, Ramona ringde när vi satt & åt och frågade då vad vi åt. Varpå jag berättade och det första Ramona kläckte ur sig som jag bara satt och väntade på att få höra va. - har du gjort köttbullarna själv? Och för en gångs skull kunde jag säga JA Ramona det har jag gjort! Haha! Nu ska jag alldeles strax ringa upp henne och prata klart med henne eftersom vi satt och åt när hon ringde. www.ramooona.blogspot.com PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0