Hellu.

Godkväll. Nu har Otto åkt för ett litet tag sen, trevligt att ha honom här. Vi åt middag tillsammans jag, Linnea, älskling och Otto. Snackade om minnen om framtiden och lite mitt i mellan. Han och jag har inte sett på ett tag men känns som igår när vi väl träffas. Han är en bra vän som jag gjort massa sjuka grejer med. För några år sen när jag hade lägenhet i Nacka, det här va innan Linnea ens va påtänkt. Då va vi ett gäng som umgicks och träffades i princip varje dag. Och vi festade varje dag också i princip. Inte bra men så levde vi då. Jag hade otroligt kul men i längden så håller inte det där levnadssättet. Men är otroligt tacksam att jag har dem vännerna jag har både från förr och nyfunna vänner. Älskling nattar Nea och jag ska sätta mig framför datorn ett tag. Sen vid nio är det dags för Greys. :D hörs sen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0