Hej på er!


Ber så hemskt mycket om ursäkt för usel uppdatering igår, men min app verkar ha försvunnit någonstans på iphonen.?
Hittar den ingenstans, men när jag går in på appstore för att ladda ner den på nytt så står det att den redan är installerad, någon som vet vad jag ska göra?

Igår efter jobbet så åkte jag hem och lekte med Linnea, vi skrev listor på vad vi ska handla idag, Linnea på en lapp och jag på en annan.
Hon är så duktig min lilla skrutt och vill vara delaktig i allt såklart. :)

Idag blir det att åka och handla när jag slutat och sedan hem och packa upp allt såklart.
Det är ju storhandling idag. Fast vi har ganska mycket kvar hemma från förra månaden så blir lite småsaker bara.
Bröd, mjölk och diverse småsaker som sagt.

Ska försöka höra av mig via datorn senare idag men nu är det dags för jobb.
Skriva ordrar och sedan organisera lite bättre här på jobbet, så att alla hittar allt. :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0