Halloj!

Nu har vi ätit middag och är påväg och ska handla en glass även fast det inte är lördag. :o och sen lite annat krafs som behövs hem. Har äntligen ändrat om mitt lån också för er som vill veta. :) kommer ner jätte mycket i kostnad varje månad, jag va ju så korkad så att jag tog ett lån med jätte hög ränta bara för att ha råd med min operation. Idiot kan man kalla mig då. :p men nu är det läst iaf och jag får mer pengar över varje månad. *jippi* nu ska jag vara social med bror min och lillaskruttan. Vi hörs senare, ikväll är det även DH! Ska bli kul att se vad som händer i de programmet. Slänger upp en bild på linnea vid middagen, hon ville inte bli fotad som ni kanske ser på bilden. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0