Godmorgon godmorgon.

Vilken sjuk dröm jag hade inatt, drömde att jag satt på någon buss efter en fest med Otto, Max, Nattis och antagligen resten av packet från Nacka. Vi ba lite smårunda om fötterna och skulle alldeles strax gå av bussen då en kille står bakom mig, Otto och Max och ser ut att hålla på och kräkas, köket han såklart gör. :( på hela min klänning eller vad jag hade på mig och så kom det stänk på Otto. Otto säger då att han vill åka hem varpå jag blir förbannad för jag vill fortfarande gå ut. :s vem fan vill gå ut efter att ha blivit ned spydd?! Ush! Tänkte att jag skulle skriva upp drömmen innan den försvann ur mitt minne. Den va längre säkert, men det är den här biten som jag kommer ihåg starkast. Haha. Hörs snart igen. Idag är det Fredag. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0