Godmorgon.

Sjuklingen här, nu har jag fått tagit del av linneas förkylning. Jag har ont i halsen, täppt i näsan, hosta och sedan slänger vi på lite huvudvärk på de tycker tydligen min kropp. Sorry för att jag inte uppdaterade igår kväll, först somnade jag med Nea när jag nattade henne, vaknade vid tio och slängde på en film Arthur tror jag den hette, va riktigt rolig faktiskt. Men då när jag vaknade efter att ha nattat Nea kände jag mig utmattad så orkade inte blogga. Kunde inte somna för än vid ett ungefär så känner mig ganska mörbultad idag men blir mycket vila för mig och skrutt. Lovar att ladda upp bilder senare idag. Hoppas att alla ni får en toppen dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0