Godmorgon!

Sorry att jag inte har bloggat något men har jätte dålig täckning här ute på landet. :( får inte upp några bilder alls tyvärr. Försökte både igår kväll och nu på morgonen. Igår kväll åt vi en jätte god middag bestående av oxfilé, potatis, rotfrukter och till de sallad kantarellsås och vitlökssmör. Namnam. Till efterrätt hade jag gjort egen hallonmousse. Efter att Nea hade somnat igår så spelade vi alfapet, man har blivit lite beroende tack vare wordfeud. :p idag fick jag ligga kvar i sängen och älskling gick upp med Nea och imorgon är det min tur att gå upp så att han får sova. Försöker skriva senare, får se hur det går med täckningen. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0