Filmmaraton!

Mycket filmer har det blivit idag för mig och min kära sjukling, vi har tittat på
Megamind, Barbie, dumma mig och nu tittar vi på Pongo och 101 dalmatiner. Mysdag helt enkelt, bra att Linnea ibland kan ligga still och titta på film bara också. Kurera sig snabbare. :) vill ju att hon ska komma tillbaka till förskolan och sina kompisar och att jag kommer iväg till jobbet och får saker gjorde, fast det är väldigt mysigt att få en heldag själv med min lilla skrutt, bara varit med varandra och badat och kramats. Imorgon blir det väl samma procedur kanske komma iväg på en liten promenad iaf! Efter jag har nattat Nea ska jag lägga upp bilderna från förr. Pokonis!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0