Dag 30!


Dag 30 - Ett sista ögonblick.

Ja ni, ett sista ögonblick är ju nu för den här listan.

Nej men om vi säger mitt sista ögonblick på jorden då.
Då vill jag känna mig någorlunda redo för det, känna att jag gjort det mesta, helst allt såklart.
Ha mina nära och kära hos mig och att allt går smärtfritt.
Det är väl dem flestas önskan iförsig.
Jag har ju sådan stark rädsla för döden.
Det är inte så att jag är rädd för att just dö tror jag, mer för om det finns något efter livet på jorden.
Eller försvinner vi bara i tomma intet och lever kvar i folks minnen bara?
Någon som vet? ;)

Jag hoppas såklart på att det finns ett liv efter detta och att man kan få återse alla som man förlorat under åren.

Då va denna lista slut då. Har varit roligt att skriva om olika saker och en del har fått en att tänka till ordentligt.
Får se om jag hittar någon annan sorts lista att börja skriva på kanske.

Kan ni inte kommentera ni som läser så jag får veta vilka ni är? :)

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0