Dag 29!


Dag 29 - Mina ambitioner.

Det är att vara en sådan bra mamma till Linnea som jag någonsin kan bli.
Att ge henne allt och att lära henne rätt och fel.
Ge henne en bra utgångspunkt inför livet som tonåring och vuxen.
Jag hoppas att hon lär sig av mig, lika mycket som jag lär mig av henne varje dag.
Sen så hoppas jag såklart inte att hon gör samma misstag som jag gjorde under mina ungdomsår.
Hoppas på att jag inte blir utsatt för lika mycket oro som mina föräldrar fick från mig.

Kort och gott så vill jag lära mig nya saker & uppleva så mycket som möjligt under mina levnadsår.

Imorgon är det tyvärr dags för sista ämnet på den här listan, får hitta någon annan lista att följa sen.
Är det något som ni tycker är intressant att läsa om eller ska jag sluta med det efter imorgon?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0