Dag 28!


Dag 28 - Det här saknar jag!

Jag saknar väldigt mycket i mitt liv, även fast det känns som att jag har allt.

Jag saknar min mormor OTROLIGT! mycket. Hon dog när jag bara va fem år gammal.
Men det jag minns av henne är bara gott, hon älskade alla hennes barn & barnbarn väldigt mycket.
Tycker det är väldigt synd att hon inte fick träffa hennes barnsbarnsbarn, min dotter Linnea & Celinas dotter Julia.

Jag saknar vissa vänner jag har förlorat under åren, tänker på dem ibland och ser tillbaka på vad vi har gjort och vad vi hade planerat att göra, men som aldrig blev av för att vi gled ifrån varandra.

Jag saknar att vara rökfri, inte känna det där suget efter en ciggarett, att slippa vara grinig om jag inte har ciggaretter och låter det då gå ut över andra, oftast mina nära och kära tyvärr.
Men har gjort ett löfte nu, lika bra att skriva ut det i bloggen så ni kan hålla lite koll på mig.
Vet att många av mina vänner läser nämligen.
När jag ser den första snön falla i år, då ska jag ta mitt sista bloss och sedan kasta iväg paketet som jag då har. Jag ska fasiken lyckas!

Saknar massa annat också, men blir för mycket för att skriva ut här.

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Celina

Du var 6,5 år..

2011-10-11 @ 19:09:33
Postat av: Sophia

Det stämmer Celina, bra att du rättade mig, ja sa att också att jag va sex år till min mamma, men hon sa att jag va fem så utgick ifrån det. Puss

2011-10-12 @ 09:37:21
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0