Dag 25!


Dag 25 - En första.

Va fasiken menas med de?
En första?
Säger mig absolut ingenting.
Jag sökte på google och hittade en tjej som hade gjort såhär, så jag härmar henne.

  • Pojkvän? John hette han.
  • Hjärtesorg? Daniel hette den killen som gjorde de, pucko!
  • Fylla? Jag va 14år och satt i min dåvarande väns källare och drack vodka som va snodd från systembolaget och blev dyngrak helt enkelt, USH!
  • Utbildning efter grundskolan? Farsta Gymnasium, Barn & Fritidsprogrammet.
  • Idol? Mina första idoler va såklart SPICE GIRLS, Mel C va min favorit Spice. ;)
  • Favoritserie? Greys Anatomy.
  • Utlandsresa? Cypern med mina föräldrar & bror när jag va fem år.
  • Förlovning? Har inte varit förlovad, ännu iaf!
  • Vigsel? Jadu, om du läser svaret över så vet du svaret här. :)
  • Lägenhet? En 3 Rok, 84 kvadratmeter tror jag att den är.
  • Favoritbok? Släktet av Guillermo del Toro
  • Anställning? Kontorsassistent
  • Tanke när jag vaknar? Ett litet tag till bara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0