Dag 23!

Dag 23 - Det här får mig att må bättre!

Dum fråga, Linnea såklart. Har jag en dålig morgon så blir jag glad när hon kliver upp och ger mig en stor godmorgon kram. Eller när jag hämtar henne från Förskolan och hon springer och kramar mig.
Som för några dagar sen när jag skulle hämta henne, ropar en av pedagogerna till henne att titta vem som kommer här runt hörnet. Varav jag kliver runt hörnet och ser Linnea komma i rusande fart mot mig och flyger på mig med världens bamsekram, jag höll på att trilla omkull till och med.
Då slog mitt hjärta några extra mammaslag. :)

Eller när jag pratar med min älskade mamma, även det får mig att må bättre, oftast iaf, förutom när hon inte håller med mig om saker som jag vill göra och gjort som hon inte tycker är så bra. :P
Men så är det väl att vara mamma och att ha en mamma, man kan inte alltid tycka lika.
Men jag älskar dig ändå!

Mina vänner såklart får mig att må bättre och min släkt.
Jag står ju väldigt nära dem flesta i min släkt och kan oftast prata om vad som helst med vissa.

Dags att fortsätta med faktureringen, annars klirrar det inte in några pengar här! ;)

Vi hörs om ett tag igen.

POKONIS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0