Bildregn!

Den här bilden är ifrån en skolavslutning för, jag vet inte hur många år sedan.
Muppen själv! ;)
Egobild för minst fem år sedan, svarthårig då, kanske ska gå tillbaka till de?
Ego ett antal år sen.
Emma & Nella, www.nellet.blogspot.com nyårsafton några år tillbaka.
Emma & Nella nyårsafton.
Nyårsafton några år tillbaka.
Nyårs afton för fem år sen.
Poolparty hos Alexsandra www.alexsandralotman.blogg.se
Jag & Emilie på Alexsandras poolparty!
Jag & Josefin, www.jusifin.blogspot.com
Bild från en kväll hemma hos jorp.
Min kära bästis Ramona www.ramooona.blogspot.com
En vårdag innan isen hade försvunnit, jag Ramona, Emma & Sandra.
Jätte gammal bild på mig & Nella tror den är från 2004.
Long time ago, webcam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0