Skrutten då!

Fick precis ett samtal från min lilla skrutt, morfar ringde och så hör jag Linnea skrika i bakgrunden, :s frågar vad det är som har hänt och då får Linnea telefonen. Hon gråter ganska mycket så jag hör inte ordentligt vad hon sig, hon försöker berätta flera ggr men jag hör inte pga att hon inte lugnar ner sig, det ända jag hörde hon sa va medicin. Då tar morfar telefonen och säger att hon har tagit medicinen men att hon ville ha mer, men det ska hon ta. Skruttan då, :) men det är skönt att hon är så duktig med medicinen, jag hade förväntat mig värsta fajten över att få henne att ta den, men tji fick jag. :) IMORGON KOMMER ÄNTLIGEN MAMMAS SKRUTT HEM!!! Som jag ska pussa på henne. :D Gud va jag längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0