Påväg hemåt till stockholm.

Sitter i bilen och ska hem och duscha först och främst. Skönt det ska bli, sedan blir det att handla lite julpynt, kanske storhandla och sedan julpynta hemma. Blir så mycket mysigare hemma då. Har varit en jätte härlig helg och jag har njutit till fullo. :)

Kan ni förstå att jag inte har rört en ciggarett på två veckor idag? Helt sjuk och jag är så otroligt stolt över mig själv. Det som jag tror är annorlunda denna gången då jag sagt hur många ggr som helst att jag ska sluta är att jag inte utsätter mig själv för situationer då det kan bli tufft för mig själv att hålla emot begäret av att bara "smaka".

Känner mig mycket friskar nu när jag inte röker också, kunde springa ifrån bryggan på landet igår och en bit framåt utan att hålla på och dö av syrebrist. :p

Nu ska jag försöka vila lite, Nea sover och jag skulle också behöva de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0