Orkar inte...

Vaknade för ca en timme sen av att jag började få lite svårt att andas och kunde inte somna om. Åh orkar inte med en sån här natt igen, kommer ihåg hur det va sist. Va helt slut dagen efter och fick verkligen kämpa mig igenom arbetsdagen. Har gjort i ordning lite te för att lugna ned mig och hoppas på att jag kan somna om igen. Den känns inte lika kraftig som förut, kanske inte ens är det som de va förut, men det kändes som början till en. Vet inte riktigt hur jag ska förklara det men men.

Linnea sover som en stock iaf, vi hade det väldigt mysigt i sängen innan hon väl somnade, hon ville kramas och ville att jag skulle ligga och pilla henne i håret. :)

Imorgon blir det även dagis för henne efter en veckas hemmasittande. Blir nog full fart och då får vi även se hur det kommer att gå med hostandet eftersom det blir ett helt annat tempo där än vad det är när hon är hemma med oss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0