Nu har jag äntligen uppdaterat min telefon.

Så nu hoppas jag att den fungerar bättre än vad den gjort nu.
Har nattat Nea och läst tjuvAlfons boken för henne, hon älskar den.
Jag är glad över att vi har det som ett måste här hemma att läsa en bok innan skrutt ska sova, vet att många andra också har det men även många som inte gör de. Vi älskar att göra de, mysigt och lugnande på en och samma gång.

Så vad gör jag ikväll? Jo jag tittar på DHW såklart, ska bli spännande att se vad som händer i detta avsnittet.

Nej nu ska jag njuta av lite julmust & mockarutor. Namnam, ska även ringa min kära vän Nella nu.

Tack Ramona & Nella för hjälpen med min telefon. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0