Jobbar även denna måndag.

Klart jag gör, hann inte blogga imorse då jag hade väldigt bråttom med lilla skrutt till förskolan. Idag ska vi fortsätta pynta hemma, tycker det är så mysigt när alla bildande kommer upp.
Skulle lika gärna köpa en gran nu också för att göra det ännu mysigare men det får vänta lite till iaf. :p

Dags för nya tag denna vecka och börja träna ordentligt hemma nu så att jag kan bli stor och stark, ska även så småningom börja träna på gymmet.

Nu måste jag fortsätta jobba.
Hörs om ett litet tag. Puss


Kommentarer
Postat av: Elin

Den där ringen är så cool! Och tack för din kommentar i min blogg!

2011-11-28 @ 15:48:18
URL: http://elinvictorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0