Hemklickat från Versace for H&M


Jag skulle ju sluta beställa hem kläder och bara betala cash om jag skulle handla något.
Men jag kunde inte låta bli när jag hade sett dem här.
Vet att de va dumt, men tänker inte ha dåligt samvete, im in love!



JAG ÄLSKAR DENNA SKINNJACKA!

ÄLSKAR ÄVEN DENNA!


Pälsvästen fick jag även klicka hem åt Nella, pga hon inte kom in på hemsidan.
Efter att jag hade klickat hem dessa saker så kraschade hela hemsidan.
Haha, men det hände även flera ggr för mig att jag loggades ut så jag va fly förbannad här på jobbet.
Hade Nella i telefonen imellan åt också och fick höra henne svära + fick sms av henne.
http://nellet.blopspot.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0