Godmorgon vänner.

Gick upp för en kvart sen och gjorde iordning oboy åt Linnea och te åt mig. Alldeles strax ska vi sätta oss och äta frukost också. Tror jag ska göra iordning smooties, mackor och flingor eller gröt kanske, mannagrynsgröt i sådant fall. Något annat äter jag inte.


Vad ska vi göra idag då? Tror att det blir en tripp ut i skogen, ser ju ut som att det kommer bli väldigt fint väder, men kallt. Sen lite senare kanske åka in på bio med Nea och se Tintin eller nått, någon som vet om den filmen är lite läskig? Eller ja för läskig för ett barn som är tre och ett halvt.

Känner mig faktiskt väldigt utvilad idag, somnade med Linnea kl åtta igår, vaknade vid tolv för att gå in i mitt sovrum och somnade om direkt, riktigt skönt faktiskt. Nej nu ska jag och Linnea äta frukost.

Hoppas ni får en härlig lördag. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0