Fortfarande vaken...

Inga framsteg här, har även blivit jobbigare att andas i mellan åt. Jag fattar inte varför jag ska ha det så här? Visst det va ett tag sen nu jag hade en "ångestattack" men då hade jag större saker som jag oroade mig för än nu. Har en del som ligger på mina axlar nu också men det känns inte lika tungt som då.

Eller intalar jag bara mig själv att det inte är lika tungt även fast det är det? Om inte tyngre till och med? Tror att det är osäkerheten till en del saker som gör att det blir såhär. Skjuter det åt sidan för att slippa tänka på det om dagarna, men sen kryper det fram iaf.

Kanske dags att börja träffa någon och prata med eller kanske skriva av mig sakerna på ett papper och sedan försöka lämna det på pappret och gå vidare. Äh, jag vet inte men något måste göras för jag orkar inte med fler nätter som denna.

GODNATT!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Du hafmitt nummer hjärtat <3

2011-11-15 @ 01:26:25
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Sophia

Jadå gumman det har jag. :) tack. <3

2011-11-15 @ 06:16:05
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0