Dags att sussa!

Ligger i sängen nu, älskade Greys, men har även fastnat i glee som går samma tid. Zappade i mellan dem två i pauserna och så. Fasiken nu måste jag börja samla på boxarna till båda dem serierna också eftersom jag missat av båda.

Jag trodde jag skulle få leverans av H & M kläderna jag beställde men icke, då borde dem komma imorgon förhoppningsvis. Lovely!

Känns som att det är mycket som händer inom mig just nu, vet inte riktigt hur jag ska förklara eller om jag ens vill de. Har små konstiga känslor och tankar bara, eller konstiga och konstiga. Dem får mig att tänka helt enkelt.

Har ni någonsin känt en saknad efter en person som man egentligen inte borde eller vill sakna? Man vet att personen i fråga är "dum i huvudet" så ska man inte säga egentligen men ibland stämmer det in. Jag varken vill eller tycker att denna person förtjänar mina tankar eller min saknad. Jag stod där när alla andra va borta, jag fanns där när du gjort det största misstaget du någonsin gjort och det hoppas jag verkligen aldrig händer igen. Även fast jag inte finns vid din sida längre, vilket jag aldrig tror att jag kommer göra igen heller.

Jag har så många andra som ger mig bra energi och som får mig att inse vad som faktiskt är viktigaste. Vilka människor man vill ha med sig till slut och vilka som alltid håller den andras rygg fri, jag känner mig ganska säker på att jag har hittat mina guldklimpar i livet och dem släpper jag inte i första taget.

JAG ÄLSKAR ER ALLA!


Kommentarer
Postat av: Alexsandra

Och jag har tur som har en sån fin vän som du :) <3

2011-11-24 @ 10:54:23
URL: http://alexsandralotman.blogg.se/
Postat av: Sophia

Tack hjärtat. <3

2011-11-24 @ 12:09:51
URL: http://fiaochnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0