Dag 9: Beskriv bloggen med en mening


Mitt liv i bokstäver & ord.

Det va väl en bra beskrivning?
Det är ju precis vad det är, jag uppdaterar ofta om vad jag och Linnea gör.
För mig handlar det inte om hur många som läser eller kommer att läsa min blogg.
Det handlar om att när jag blir lite äldre blir det kul för mig att titta tillbaka på och ha i skrift vad jag har gjort i mitt liv, hur jag tänkte då och vem jag var som person.

Jag vet att vissa av mina vänner läser min blogg och jag läser deras, man har inte alltid tid att ses och då ser jag det även som ett snabbt sätt att hålla sig uppdaterad om vännernas liv. Kan man säga så? :)

Bloggarna som jag läser är.

alexsandralotman.blogg.se
ramooona.blogspot.com
nellet.blogspot.com
rebeckash.blogg.se
jusifin.blogspot.com

Det är mina vänner som bloggar, läser även min kusin Celinas blogg, men hon har den mera diskret och låter dem hon vill ska läsa göra det, och jag är en av dem. :)
Jag tycker det är väldigt roligt att läsa deras bloggar för dem flesta av dem uppdaterar flera ggr dagligen vilket jag tycker är jätte kul.

Nej nu ska jag jobba och sedan gå på lunch.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag håller med! Kommer vara kul för barnen också när dem blir så pass stora att de kan hå in och läsa själva vad man gjorde på dagarna etc :)

2011-11-16 @ 22:27:54
URL: http:// blogg.mama.nu/tessis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0