Dag 16: Varför jag började blogga


Har för mig att jag bloggade för några år sen men bara ett par ggr då.
Men nu när jag började så va det för att jag tror att jag kommer tycka att det är roligt om några år att se tillbaka och kunna se hur jag då va, skrev och vad jag gjorde.
Även kul för Linnea kanske att kunna läsa vad hennes mamma gjorde i den här åldern.
Tycker att det finns mycket positivt i att blogga.

Det är ju otroligt många som har börjat blogga sen alla dem nu stora bloggarna blev kända också.
Dem som är lite yngre i åldrarna tror jag ser upp till dem och möjligtvis vill bli "kända" som dem.
Men vad vet jag? Bara mina tankar. :)

Snart är det dags att åka till landet, så skönt det ska bli.

Så då är ni medvetna om att det inte bloggen tyvärr blir drabbad pga dålig täckning.
Men jag ska försöka så gott jag kan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0