Dag 15: En dålig vana


När jag började med den här listan tänkte jag att just den här punkten vet jag vad jag ska skriva.
Rökningen såklart.
Men nu när jag har varit rökfri i 11 dagar så kan jag ju inte skriva de.

Dålig vana?
När jag dricker lite för mycket och är ute med mina vänner så kommer jag ibland till en viss punkt, inte alla gånger, det beror på hur mycket jag dricker men ibland.
Då har jag en punkt som får mig att tycka att allt jag säger är rätt & att jag aldrig har fel.
En irriterande vana som jag själv blir förbannad på dagen efter.
Men jag får jobba med det, på samma sätt som man får göra med allt annat som inte är så bra hos sig själv.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0