Bussfan.

Tror ni jag hade tur med bussen idag!? Nej såklart inte stått här i tio minuter och väntat nu. Den skulle ha gått för 8 minuter sen men har ännu inte kommit. Vafan är det för fel på sls bussförare? Nån gång kan jag förstå att dem är försenade men inte var eviga dag. Kan det vara min klocka som går fel och alla andras som står och väntar på bussen förgäves? Det tror jag inte. Man hör folk som står och svär och säger precis samma sak som mig. Nu blir det hem och bara mysa ner mig framför tv:n eller datorn. Linnea kommer att sova hos mormor och morfar även inatt och vara hemma med mormor imorgon igen. Saknar henne väldigt mycket och önskar att jag va miljonär eller något så jag alltid kunde vara hemma med henne. Drömma kan man iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0