sooooooooool


Vilket underbart väder vi har fått.
Direkt efter jobbet blir det till att njuta och busa i solen med Nea.
Springa omkring och leka kul, gunga, gräva i sandlådan och äta picknik, namnam
Kycklingsallad blir det idag.

Jag känner mig lycklig och väldigt tillfreds med allting.
Mina nära och kära mår bra, jag mår bra, allt är bra just nu.
Visst finns alltid massa småskit att klaga på som pengar och annat trist.
Men idag är ingen sådan dag för idag är faktiskt en bra dag, jajaja!

Jag älskar dig min kära!
=)
P&K


Kommentarer
Postat av: Celina

Puss

2011-05-11 @ 10:38:51
Postat av: Celina

2011-05-13 @ 08:05:22
Postat av: Celina

Grattis Nea på namnsdagen och lite till dig med. Puss C&J

2011-05-13 @ 08:06:07
URL: http://raow.blogg.se/
Postat av: Big B

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2011-06-02 @ 07:48:29
URL: http://big-b.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0