Lugna & Härliga kväll nu är du här.

Blev en jätte mysig dag idag.
Kim skulle till en kompis så jag åkte till farsta lite snabbt med Nea och träffade Nella.
Jag och Nea köpte sedan en munk till henne och en bagel med lax till mig. namnam.
Efter det åkte vi och köpte pizza och lite glass.
Nea fick dock ingen glass för hon åt inte sin middag något bra så det blev namnam för mig efter hon somnat istället.

Nu sover lillsnorpan och jag glor på Desperate Housewifes eller hur det stavas,
samtidigt som jag gluttar omkring på nätet.

Ser förfasiken tuttar överallt.
=)
Boobies!

Pallepotta jag saknar dig och din härliga humor.
Alexsandra saknas även otroligt mycket.

<3

Kärlek till alla mina nära och kära idag.
Eller ja varje dag såklart. Men känner mig väldigt kärleksfull idag så det blir extra, massor med extra.

P&K

Kommentarer
Postat av: Celina

inget f ett v istället :)

2011-05-03 @ 22:21:04
Postat av: Sophia

okej, då har jag lärt mig något nytt idag igen.

Tack kusselin. :) puss

2011-05-04 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0