Längtan.


Jag längtar efter så mycket just nu,
längtar efter helgen till landet, längtar efter sista Maj, längtar efter sommaren.
Finns så mycket att längta till, längtar tills min dotter är helt blöjfri.
Blir till att ta i med hårdhanskarna nu med toalettbesöken och trosor och allt vad det innebär.
Men hon är ju så söt i sina blöjor, min lilla bebis. =)

Idag blir det att åka hem direkt efter jobbet och bara mysa med min familj, måla en tavla kanske,
jag och Linnea har pratat om det ganska ofta nu så det får det nog bli.

Juste, höll nästan på att glömma.
Gick och kollade till Linnea innan jag och Kim skulle gå och lägga oss igår kväll,
När vi då kommer in säger hon tydligt, men lite mumlande
- jag ska dansa, vänta lite bara!
:) och mitt mammahjärta smällte, ville bara lyfta upp henne och pussa och kram henne.
Hon kommer att bli en sömnpratare precis som sin mamma.

Hörs senare!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0