Landet BABY!


Lilleskrutt som liten.




Nu sitter jag ute på landet med många av mina nära och kära, jag älskar det.
Har min älskade kusin Celina sittandes brevid mig.
Hon har precis lärt mig hur man lägger upp bilder här, så förhoppningsvis blir det många fler i framtiden.

Idag ska vi antagligen åka på betesutsläpp, jag tycker personligen att det ska bli jätte kul, Stefan är inte lika road. HAHA
Fyfasiken va jag låg och skrattade igår natt med Celina och Stefan.
Vad jag skrattade åt behöver jag inte skriva här, det håller vi för oss själva. =)

Vi hade en jätte mysig kväll igår, trist med vädret bara, samma skitväder idag tyvärr.
Men vi hoppas på bättring.
Nu ska jag njuta med min familj.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0