Helllu, det va inte igår.


Har blivit väldigt dålig på att blogga på senaste tiden. :S
Har väl mycket att göra istället.
4 dagar kvar sen är det dags för operation.
Längtar mer än vad jag är nervös men lite pirr i magen har jag iaf.
Natten innan kommer jag nog inte sova så mycket, tur att man blir sövd, får passa på att sova då. :P

Har inte lagt upp några bilder heller, dumma mig.
Ska fixa det men har inte haft ork helt enkelt.

Idag är det fredag och jag och familjen åker ut till landet med Mormor & Morfar.
Skönt att få relaxa lite, men trist att det regnar och är så grått.
Får hoppas på att det blir lite bättre, men tvivlar starkt på det.

Har fakturerat klart för dagen och väntar nu på att alla papper ska bli utskrivna.

Tack och hej för mig för denna gång.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0