Härliga landet.


Haft en bra helg en så länge min kära läsare?

Själv njuter jag som bara den.
Sitter nu och avnjuter ett glas rött vin och bara myser.
Idag har vi sjösatt båten och åkt en liten tur.
Linnea njöt som bara den och man såg att de va full lycka i hennes ögon.
När man ser det så känner man inget annat än kärlek.
Idag har vi annars målat lite på min lillstuga, knutarna blir svarta det är så långt vi kommit än så länge:P
Resten ska bli grönt men de tar vi nästa helg eller helgen efter det.
Kim har byggt en två våningskoja åt Linnea idag, eller ja en våning nere och sedan har hon faktiskt fått en terass på övervåningen, hon är hur glad som helst. =)
Ätit en fantastiskt god middag bestående av karré, potatisgratäng, kantarellsåg, vitlökssmör, sallad & avokado.
NAMNAM! ;)

Nu ska jag umgås med min familj och njuta vidare, hoppas ni gör detsamma.

P.O.K.O.N.I.S
Puss & kram & nyp i stjärten står det för, ni som inte redan visste det. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0