Goddagens!


Står här på jobbet och håller på att fakturera, tänkte att jag kunde slänga in ett litet meddelande här då. =)

Igår hade jag tagit ledig från jobbet för att kunna gå på förskolans dag och titta på Linnea och hennes förskola bla. När dem sjöng och visade upp sina saker som dem har gjort under året som har gått.
Det va jätte mysigt och fint, massa barn överallt.
Efter det va slut va det meningen att Linnea skulle gå tillbaka till dagiset och vi skulle hämta henne efter vilan, men hon blev så ledsen när jag och Kim skulle säga hejdå så jag tog tag i henne direkt och sa till hennes Pedagoger att jag tar hem henne, när jag ändå är ledig vill jag ju passa på att vara med henne så mycket som möjligt kom jag på. <3

Imorse när jag kom till jobbet så va mitt härliga kontor färdigställt.
Har fått nytt skrivbord, höj & sänkbart, måste påpekas.
Nytt pennskrin, ny mus och tangentbordsmatta, en whiteboardtavla, ny räknare med kvittopapper och massa småsaker som nya pennor, ny linjal, nya saxar och nya färgpennor.
Höll på att glömma, en ny hålslagare, men det funkade inte så den räknas inte.
Allt går i svart och vitt, JÄTTEFINT.
Nu kan man trivas ännu bättre på jobbet. =)

De ända som saknas här nu är att jag får en heltidstjänst istället för 80%.

Dags att fortsätta med det sista av faktureringen.

P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0