Goddagens igen.


Glömde skriva förut va Nea sa till mig imorse när vi gick till Förskolan. a.ka dagis! =)

Neas och mammas dialog.
Nea:
- Mamma följa med Nea till dagis
Mamma:
- Ja men sen måste mamma gå till jobbet och arbeta.
Nea:
- Nea också jobba!
Mamma:
- Ja när du blir större då kommer du få arbeta hur mycket som helst.
Nea:
- Nea jobba med mamma då.
Mamma:
- Vill du jobba med mamma? Då blir mamma jätte glad Nea.
Nea:
- Nea jobba med pappa osså.
Mamma:
- Men de går ju inte, mamma och pappa vill jobba med helt olika saker hjärtat.
Nea:
- Nea jobbar med mamma!

Hon är helt underbar mitt lilla gull, så nu är det bestämt att hon ska arbeta med mig när hon blir äldre.
Det ska jag hålla henne fast vid.
Det är väl den tiden hon inte alls vill umgås med sin mamma, men då ska jag visa henne det här.

I love you!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0